RSS 2.0

dagarna går...

Idag har vi jobbat på som vanligt och dagen gick ganska fort endå, va så trött idag när jag vakna så va tvungen att snooza en gång.. sen sprang katten in och börja nosa mig i ansiktet, :) söt som få.

Varannanvecka förhållanden är inget jag gillar heller, :( det suger att min kärlek jobbar kväll varannan vecka! Men snart är det helg igen och då är dessa ensamma dagar borta. Har ju min lovely syster som sällskap och det duger gott och väl.. Dagen har vart mkt bra idag, jobbet gick fort och vi har shoppat julklappar, och kläder till oss själva, ;) hehe från nelly och veromoda, bilder nedan.

Nu sitter man i soffan o myser, ska sova nu tänkte jag så jag inte är lika trött som igår, :) gonatt//jennni






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback