RSS 2.0

en otrogen tiger!

Jag fattar inte varför man inte kan vara trogen.. e det så svårt nu för tiden? Själv tycker jag att man ska göra slut INNAN man börjar träffa någon annan om man inte är nöjd med förhållandet. Varje dag hör jag något nytt om detta på radio och de senaste va att han vägrade använda kondom när han hade sex med dom? GUD e det inte de första man tänker på ifall man nu är otrogen, att skydda sig!? vem fan vet vart dom andra brudarna varit. Det verkar ju vara som om det är väldigt många som varit med honom under elins o tigers förhållande, t.o.m Carolina gynning skriver att en gubbe försökt ragga upp henne åt Tiger Woods på en krog i london?!? sjukt. det enda jag vill säga. Och jag hoppas verkligen att Elin tar deras barn och skiljer sig från svinet så fort det bara går. Hon har visst blivit erbjuden ett antal 10-tal miljoner dollar för att inte uttala sig ang vad som hänt, och så har deras äktenskapskontrakt gått ner till 7 från 10 år och summan som hon skulle fått när dom vart gifta så länge har gått upp med några miljoner dollar det oxå. sjukt, betala någon för att vara ihop, ungefär lika sjukt som att Tom Cruise skulle ge några miljoner dollar för Kate att föda ett barn till, hehehe tycker verkligen det e skoj, "ge mej ett barn så får du pengar" istället för att ha barn för att man älskar någon och VILL ha barn med den.

elin och tiger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback