RSS 2.0

gaaah!

ja nu får man äntligen slappna av lite efter hårt jobb, städande och upp och ner springande till tvättstugan. och jenni springer o fikar o sånt på stan o sedan går hon till Daniel och myser.. vissa har det bra!

Med mig i soffan har jag iaf te och 2 äggmackor! min favorit. så gött ;)


grönt té & äggmackor


jag skrev igår att jag skulle fota lite idag.. men har faktiskt inget resultat av det idag. bilderna har vissst inte kommit upp på www.nelly.com än. så jag ger er resultat imorrn istället! :P
har dock ett foto på "min" fotograf, en av dom iaf... har 4 st ;)

 
Anders!

Innan jag avslutar detta inlägg ska jag bara ge beröm åt min nya "bitch" på jobbet, Stefan Sandberg :P lärde honom att retuscha killmodell-bilder idag, o det gick ju bra, sakta men säkert. hehe

Nu väntar jag på desperate housewives! :D
byyye//Anne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback