RSS 2.0

nelly är snart helt tomt

Sitter på jobbet och jobbar till 17,00 idag trots festen ikväll. Dom flesta har gått gem och några har tom vart lediga idag, skönt för dom som hinner "förfesta" hos sandra innan julbordet! Men jag tror nog att det blir kul om vi kommer direkt till julbordet! HAHA som jag skrev innan väntar jag mig att folk blir fulla och gör roliga saker, det är standard på personalfester ;)

Dagen i övrigt här på nelly har vart bra, haft ganska mycket och göra men inget stressande direkt.. Modellen heter johanna och nellt använder henne ganska ofta, hon säljer så bra på klänningar och festplagg, :) Hon är jätte fin men lite väl vanlig, lite tråkig ibland oxå, det brukar väl vara så, fin men tråkig? inte alltid men ibland..

Johanna, inköpare av skor och access med fotograf jimmy på bild nedan!

Snart ska vi hem iaf, ;) fixa till oss sen festa! lägger upp bilder innan vi drar på festen! pöss //Jenni




johanna & jimmy - en liten del av kontoret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback