RSS 2.0

shopping och ledighet

Idag har jag, anne , stefan o tessi shoppat lite julklappar och annat tills oss själva, :) självklart hittar vi alltid nåt när vi e ute o kikar! Nu sitter man hemma med pojkvännen och myser i soffan med tindra! Är ledig ända till 4:e januari vilket är väääldigt skönt med tanke på hur hårt vi har jobbat för att få allt klart till jul, :) Jag o sis lyckades verkligen :D

Imorrn blir sista rundan på stan med syrran o tessi.. lite träning o solning innan julafton! Nu längtar jag verkligen. det är så tråkigt när man flyttat hemifrån och man inte kan se granen och känna den julkänslan som fanns innan :) men jag överlever, imorrn ser jag granen, ska lämna lite julklappar oxå så dom ligger dr när jag åker hem på torsdag!



Fodralet på bilden hittade jag på Cubus, gillar dom med paljetter på axlarna.. finns ju lite överallt men jag köpte den aldrig. Köpte två andra fodral på gina som jag inte hittade bild på från deras hemsida så jag får ta kort på dom själv och lägga upp imorrn för just nu orkar jag inte, :) köpte ett snyggt halsband och snygga armband oxå som jag lägger upp bild på samtidigt. gonatt//Jenni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback