RSS 2.0

sunshine

thank god it's friday imorrn! känns riktigt bra. Nu ligger man i soffan igen o myser.. till skillnad från jenni så myser jag mest för mig själv, lr kanske inte helt själv. Jag har ju alltid min älskade Tindra ;) myspys. Det va riktigt skönt med en varm dusch, måste ju duscha bort allt snusk från träning och även få bort solarielukten, usch!


Inte så fräscht men skönt! värme och sol behövs nu när det är så tråkigt väder ute hela tiden!
vill ha snö och solsken! en perfekt vinter med andra ord. Svårt att få när man bor i regniga Borås!



kolla in detta nyhetsbrev från www.nelly.com lätt nästan det snyggaste hittills! bra jobbat Soffi ;)
http://www.idrelay.com/showmail.asp?q=1173CB-491-143DDD-DC
my legs and ass is in there too ;P haha snyggt blev det iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback