RSS 2.0

Boring = nytta?

En aning uttråkad anne har det varit idag, vädret har dragit ner mig lite! MEN nu känns allt bra iofs! En boring "söndagsdag" blev en dag med nytta? :)


Åh det blev en väldigt lätt och god "söndagsmiddag", toast och en grekisk sallad,
mmm..i like!

Fick tid till att "fixa till mig" själv me, hehe om man nu kan säga så? epilerade benen, målade naglarna, även tånaglarna.. och gjorde en ansiktsmask, har väldigt många olika men brukar faktiskt inte göra det så ofta, men tänkte att jag skulle fräscha upp huden lite inför kommande vecka :) den är ju bara 4 dagar nu och den kommer bli kanon!



Denna ansiktsmask ska man inte tvätta bort, den ska sugas in i huden och sedan ska man torka bort det som är kvar efter 10-15 minuter, väldigt skön! åtefuktar och stäker huden.

Hur som helst, nu ska man ju "försöka" somna me, inte så lätt efter ledighet.. ska iaf lägga mig och läsa i ELLE, så att man kan ge er läsare bra inlägg dom kommande dagarna ;)

Ha det underbart!
xoxo//A

Kommentarer
Postat av: Lorissa

Härligt med lite pampering :)



sv: fast jag bryr mig inte ett dugg om mode, haha, jag gör lite som jag vill och känner för.

2010-04-06 @ 00:00:04
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Postat av: Junitjej

SÅ hungrig jag blev!

2010-04-06 @ 08:59:47
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback