RSS 2.0

Dagen i bilder so far..

Backstage på dagens killfotning och våran fotning :P Dagens modell är sjukt duktig och jobbar fort som fasen, det blir mycket gjort med andra ord. Vi passade på att fota lite jeans, leggings och skor emellan!



Katten va mys som vanligt under morgonen, hon lekte lite med min tandborste när jag bar henne :P



Mitt spärrade VISAkort klipptes sönder idag eftersom jag fick nytt, "tappade" ju bort hela min väska i helgen men någon hade hittat den o ringde dagen efter och ca 1 h efter jag spärrat det :P typiskt



Jimmy byter fond i bakgrunden medans jag väntar o putar med röven, sminkösEmma står o skrattar



Dagens modell Jacob

Dagen har varit bra hittills, klockan har sprungit iväg som alla fredagar. Nu vill vi bara hem, göra oss snygga och dra till Evvis för god mat och dryck! ;) party tonight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback