RSS 2.0

Från igår!

Nemen gud vad sent det blev då, klockan är ju redan 2? hehe aja, Hade en väldigt trevlig kväll igår. Tycker nog faktiskt att vi hade trevligare här hemma än på krogen sen :P

Har sjukt ont i kropen nu iaf! Det är inte för att man var ute igår, det är för att jag ahr träningsverk från pumpen i onsdags :P haha Därför klarade jag inte av Twister igår, svaagis :P

Här är lite bilder från kvällen iaf!


Satte igång "påskbrasan", hehe lite mysigt


Cilja, Tess & Jenni


Tess, Jenni & Anne


O så lite twister, jag åkte ut direkt :P


Jenni vann, såklart :)

Nu ska jag bara äta up min underbara frukost, sen ska jag fixa till mig lite, tänker inte gå runt som en skrutt nu när man är ledig ;)

Later babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback