RSS 2.0

Golddigga

Det var ju inte lila trevligt att vakna till den sista lediga dagen med grått och trist väder :| hade hellre stannat i min lilla drömvärld, för den va mycket bättre ska ni veta ;P

om drömmar bara kunde bli sanna sådär, haha gud vad jag(anne) lallade runt där med mina miljoner :P ja, för visst blir man lycklig av pengar, det blir jag! om inget annat så för tillfället iaf :P

Men jag vet att pengar gör dig lyckligare, alltså att du iaf har lite än inget alls. Vi är "sparare", även om vi slösar pengar på mkt kläder o sånt som många säger, men sånt gör ju oss lyckliga. Hade jag vunnit mkt pengar hade jag faktiskt inte slösat dom på onödigheter som många andra, hade även inte flashat runt med dom, hade hållt det för mig själv, det finns ju så mycket goldiggers där ute :P



haha kan ju göra ett inlägg senare om hur vi gör för att spara så mkt som möjligt men ändå ha kul :) "dagens tips" kanske?

Har redan hunnit tvätta lite nu på morgonen, OJ måste springa ner!
LATER!



Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, vad roligt! Alltid kul att se hur andra gör för att spara. Spec. när det verkar som att ni shoppar en hel del. Hihi :)

2010-04-05 @ 15:00:27
URL: http://ssbd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback