RSS 2.0

@ his place!

Jag är ensam hemma hos min pojkvän som är hos en vän och kollar på den tråkiga fotbollen. Jag skulle hängt med men ångrade mig och orkade verkligen inte hänga med. Istället ligger jag i soffan o glor på American pie presents:The naked mile. Ganska rolig men får se om jag orkar se klart hela. Jag e så FRUKTANSVÄRT trött tack vare det jäääävla vägarbetet som pågår mitt i stan nästan utanför Daniels hus. Dom började redan 05,30 eller nåt sånt.. att man inte äns får sova till 6 är lite konstigt. HELA huset skakade och alla fönster darrade och lät som fan så de gick ju inte att sova. Men Daniel däremot sov som en stock och snarkade på allt detta. Hoppas på mer sömn inatt, har ju lite sovmorgon imorrn, börjar kl 9 :D gonatt alla söta! //J

En trött och sleten Jenni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback