RSS 2.0

Hissar & Dissar!

Ska väl ta och börja med dissandet först så får vi bort det negativa :P

Först vill jag dissa den sena timman, klockan är ju faktiskt snart halv 2! hehe, sen vill jag dissa att man har en liten städomgång efter gårdagens fest här hemma!, hmmm... och vad va det mer jag ville dissa!? JO! dom sloggi-strosorna som inte skulle synas under den vita klänningen.. ööh det var ingen hit precis! så DISS på allt detta!



Nu ska jag HISSA! :D jag ska börja med att hissa den trevliga kvällen vi hade igår här hemma. Tack alla som var här! :) Sen vill jag hissa dom skitsnygga lösögonfransarna vi köpte igår, dom var perfekt! lätta att sätta på också. Synd bara att vi inte tog en före och efter bild, men det kan vi fixa nästa gång :) REKOMMENDERAR dom starkt iaf!!

Nu fattas det bara att HISSA det uuuunderbara vädret!! det kan inte bli bättre en söndag som denna, och hiss till min toast och o'boy som väntar ;)

Later babes!!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback