RSS 2.0

Irriterande!

Det är två saker som irriterar oss väldigt mycket idag! Det första är att det är mulet och att de regnat lite, får hoppas att det inte renar mer för ikväll eftersom det ska regna hela helgen! Det suger!! Satt o deppa på lunchen!



Det andra stora irritationsobjektet är ju vulkanen på island som fått utbrott!! Det gör ju så att flygtrafiken ställt in osvosv. Vi ska ju till USA den 3:e o den flyger ju den vägen så vi får väl se hur de blir med den resan. Vi dör om vi inte får åka tack vare det, så jävla typiskt att det skulle hända nu. Vi håller tummarna iaf!




Vi fick lite tillfredställelse efter lunch i form av ny färg på naglarna och en cocosboll, gottis! Men vi har inte dåligt samvete över det, vi ska ju iväg o träna lite bodypump nu! skrivs senare!!


Kommentarer
Postat av: thaitrÄsh

jajjemen. alla vill ha den. samma dag den kom sålde vi två. dagen efter kom baseballsjacke-boomen :) var å varannan provades hängdes undan. jag slår vad om att det var samma dag ni hamna på framsidan. :)



tråkigt med er resa. hoppas det klarnar upp sig fort. min vän åkte till tokyo på affärsresa torsdags morgon..precis innan allt hände. hon kanske blir kvar där längre än väntat men det gör nog inte så mkt :)det är ju tokyo.

2010-04-16 @ 18:39:41
URL: http://thaitrash.blogg.se/
Postat av: martina

Jag åker till USA den 28, så nu har vulkanen ungefär 1 ½ vecka på sig att sluta spotta aska och fixa så att jag slipper iväg!

2010-04-16 @ 21:06:43
URL: http://attdansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback