RSS 2.0

Anledning..

Det finns massa anledningar till att göra massa saker, såklart! Varför skulle man annars göra saker? :P hehe

NU typ har jag haft anledning till att städa lite, dels för att Ankis lilla Tyra har varit som en virvelvind hela morgonen och "stökat" ner..men så är det när barn leker :) och dels för att man får lite besök ikväll ;) Det är nog den största anledningen till ständningen, hehe.

Ne men allvarligt, vem vill leva smutsigt, har ju inte direkt gjort nån storstäning..bara lite småsaker. No biggie alls!



Ska pimpa till mina naglar lite me, och till detta har jag också en anledning såklart..för att dom ska bli grymmare ;P

Och nu drar jag till gymmet, och anledningen? JO för att jag vill kännare mig lite extra snygg tills ikväll..och må litte bättre denna tråkigt regninga lördag.

Jenni kom hem nyss, hon ska dra ut i skogen med sin pojke..hoppas hon klarar sig!
Skrivs väl senare!
XoXo//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback