RSS 2.0

Både bra och dåligt!

En del saker har vart bra och andra mindre bra idag! Usch och fy, har så ont i magen o ryggen tack vare att jag fått mens idag av nån konstig anledningn trots att jag äter minipiller och aldrig har det annars.. men det kan ju vara så ibland. aja ska sluta lipa, så farligt e de ju endå inte!



Det var den dåliga saken för idag och nu till dom bra. Gick ju upp tidigt, söndagen kändes längre än vanligt! :) har ätit en god pizza och två goa efterrätter idag, anne la in bild på den ena men så kom vi på att vi hade en aaas god efterrätt kvar, gillar ni choklad lär ni gilla denna ;) första gången jag åt den idag! Blir extra hård träningn i veckan, lovat att inte käka sån skit ju men ibland går de inte att stå emot :P men som sagt, jag kompenserar med mer träning. Sovit lite under dagen, skönt att vila ut lite extra inför veckan.



En annan bra o cool grej är att Daniel har laddat ner en applikation till sin HTC som gör att jag kan surfa trådlöst via hans mobil på min laptop, skiiit bra eftersom han varken har nåt fast internet abonnemang eller dator hemma. Skönt att man kan surfa om de skulle behövas. :)



Fick en keps av Daniel, den va ganska snygg och den satt hur bra som helst. Det är en av hans gamla som inte riktigt sitter som han vill, Blir bra till träning och när håret ser förjävligt ut :P Det va allt för idag. Skrivs imorrn. Gonatt!//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback