RSS 2.0

Behandling nr2!

Då var det gjort! den andra fettreducerings-behandlingen av kinderna, det gick till på samma sätt som första gången, fast denna gången ritade han lite på mig me :P hehe såg lite kul ut.

Är lite öm nu såklart, MEN denna gången fick jag inga blåmärken, fatta att jag är glad!! Kanske var uppehållet från alkoholen i helgen som gjorde att jag inte var så lättblödig? :P

Nu är det bara att massera och sånt man ska göra efter behandlingen och sen bara låta resultatet komma :) För att läsa mer om vad jag skrev om första behandlingen, klicka på bilden!



Nu blire lite fotning av träningskläder..
Later babes!
XoXo//A

Kommentarer
Postat av: ll

hej har du hemsidan till salongen :) Tyckte dt blev jättefint men hittar inte var man gör det

2010-08-28 @ 21:28:34
Postat av: Anne & Jenni

http://www.medbeauty.org/se/ Det är genom dom jag gjorde det..på en salong i GBG som heter EDGE på drottninggatan

2010-08-30 @ 08:34:08
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback