RSS 2.0

Drogningsförsök!

Killar som försöker droga tjejer på krogen måste va det värsta som finns. Att dom ens försöker droppa i tabletter i tjejernas drinkar. Jag blir så arg! Vidrigare människor får man verkligen leta efter! Det har hänt oss två ggr nu men utan någon större framgång. Man ska ALLTID hålla koll på sin drink, och då menar vi ALLTID. Det har iaf vi och det är en jävla tur! Tror dom att man är en liten bimbo som dricker vad som helst och allt som bjuds på, nono! think again.



Ska berätta hur första försöket gick till. Det var i USA nu när vi va där i Maj. En kille kommer fram till min kompis Teresa och hänger runt hennes axel bakifrån och min drink står framför henne men hon ser förfasen ingenting, JAG såg det som tur va eftersom jag alltid har koll på drinken. När han släppt den gick han sin väg! IDIOT. Jag bara skrek att han droga min drink och folk börja kolla sig omkring efter honom, men han stack. Han trodde väl att det var Teresas drink och hon inte hade nån koll på den, men det va min och de funkar inte så hos mig! Bartendern kastade den och gav mig en ny och vi festade vidare.

Andra gången. På träggår'n i Gbg när Benny spelade. En kille bjuder oss till sitt såkallade "bord" med helrör. Anne står och kollar på medans dom gör drinkar såklart men sedan är det en kille som står bakom och slänger i en brustablett i hennes glas när hon ser på !?!? IDIOOOT hallå, Anne bara hånskratta och gick därifrån och vi såg dom inte mer den kvällen. Trögare killar får man leta efter, har tom bild på dom från den kvällen, inte sååå smart va!?

Vill bara säga till ALLA tjejer. Akta er, för sånna killar finns överallt och det e mååånga tjejer som blir drogade på alla krogar runt om i sverige! Inget skoj dagen efter :(

You can try, but you won't succeed! Mammi har uppfostrat oss bra :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet precis vad ni snackar om, när jag var 17 festade jag i Thailand och var oerfaren av utelivet på andra sidan jordklotet, drinkarna flödade och alla skulle bjuda hit och dit, sen när jag och min syster skulle gå hem började det bli svårare och svårare att gå. Vår pappa kom och mötte oss sen minns jag ingenting ... men mamma och pappa fick inte mig i säng förren 6 på morgonen riktigt läskigt ...

2010-08-15 @ 16:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback