RSS 2.0

Ett litet äventyr..

Nu är jag hemma från mitt lilla äventyr.. inget långt men det räckte för oss :) mysigt va det iaf!



Vi åkte till Daniels kompis stuga som ligger mitt ute i ingenstans, ärligt.. vägarna har inte fått några namn där ute utan heter "väg1" o "väg2" osv ;P haha Aja jag vet inte vart de ligger men de ligger nästan enda bort i småland. Ett hus utan el, rinnande vatten och med utedass!! Det va inte så farligt som jag trodde faktiskt.. jag  klarar faktiskt av sånt så jag e ingen lite prinsessa som inte kan smutsa ner sig och använda utedass osv. hehe



Vi var 7 st där ute, Jag o Daniel med hans kompisar Markus, Fredrik o Jocke, sedan var de två brudar från Olso på besök hos Markus. Trevlga tjejer! När vi kom dit satte vi oss och spelade kort och "med andra ord" för att fördriva tiden lite... vet inte riktigt vart tiden tog vägen för helt plötsligt så va den 7 och vi skulle grilla. Det va otroligt gott med grillade hamburgare! Vi gjorde våra specialare med cheddarost, rödlök, sallad och texmex dressingen ;D fyfan va gott!



Vi åkte ut med två båtar när det började bli mörkt för att fiska.. hehe jag har aldrig riktigt fiskat så ded va intressant.. vi orkade inte va kvar på sjön så länge dock.. det började regna och blev helt kolsvart och dimmigt. Vi åkte iaf tillbaka och satte oss vid den stora brasan och där satt vi tills v nästan somnade vid elden. sedan gick vi o la oss.

   

Kom hem vi 1 ungefärg.. har lagat mat och gjort ordning lite här hemma nu oxå. Tog en lång skön dusch.. kände mig lite sleten som ni kanske ser på bilden men man kan inte ligga på topp hela tiden. Blir en härligt sminkfri söndag med en god pizza och film hos Daniel. Som tur va fick jag igång internet efter många om och men.. det har ju legat nere sen igår tråkigt nog för Anne, men hon klarade sig bra såg jag :D Nu tar hon iaf över under kvällen, skrivs imorrn//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback