RSS 2.0

Fattigt!

Jag har ALDRIG förstått mig på folk som inte har någon mat i kylskåpen..eller mat hemma över huvud taget!? hur kan man leva så!? Visst, det finns ju dom som inte är hemma mkt, vad ska dom då ha mat hemma för? det ruttnar ju bara :) hehe men ändå..det är väl mest killar som har det tomt i skåpen.

När man vaknade i lördags så var kylskåpet heeel f-ing tomt! Vi hade verkligen lyckats äta ur det totalt i veckan :P hehe konstigt nog..det har ALDRIG varit så tomt som det var då, tur nog var det ju dags att storhandla så nu ser det bättre ut :)



Hade faktiskt avlidit om jag inte hade fått en trevlig frukost o sånt imorse..hehe! Och jag tänker ju aldrig låta det bli så tomt igen, hur fattigt kändes inte det lixom!? inget för oss!! älskar ju när det är välfyllt, men då är det inte fyllt med massa onyttigheter heller :P

nepp, nog om kylskåpet, nu blir det matlagning såhär på en söndag..det är mat inför kommande vecka som ska lagas of course, för mat tills ikväll fixas senare.

Later babes!
XoXo//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback