RSS 2.0

Get fit or die trying!

Mer motivation åt alla! :P Det är Lördag och jag(anne) tog mig till gymmet idag, det var andra lördagen i rad. Har tidigare skrivit att vi inte tränar på helgen men F vad det är skönt när man kommer iväg sådär.

Kände lixom bara: why not?? och det var ett sköönt pass! vad jag gjorde på gymmet kommer väl i ett senare inlägg ;) as usual. Har varit så otroligt taggad det sista när det gäller träning! så gött!

Varför jag kom att tänka på just detta var för att jag fick en sån bra respons på min kropp i Torsdags när vi var ute av en vän jag inte träffar så ofta, När man inte träffas så ofta så "syns" antagligen förändringar rätt mkt. Han såg väl kanske inte det utan han mer "kände" den, hehe :P (det var inte på ett dåligt sätt) Så glad att höra sånt..jobbar man hårt så ska det ju synas!

Ville bara få er lite motiverade till mer träning, för nuuu har vi gottat oss med god mat iaf ;) det kan man ju göra när man varit så duktig som jag varit :P



Get fit or die trying..!?  dö lär vi inte göra, vi e ju fit. Ja, vi är stolta ;P men det ska man vara om man mår bra!
Later babes!
XoXo/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback