RSS 2.0

Give me 10 minutes!

And I'm ready to go! Gillar att det går fort att sminka sig, men de vet ni ju redan ;) Sovit hos Daniel inatt och kom hem för ett tag sedan. Anne e hos sin vän och väntar på att jag ska bli klar här hemma för vi ska en runda på stan o shoppa lite! Har sminkat mig men måste käka frukost och fixa håret först, skiter egentligen i håret just nu, det ska tvättas efter träningen endå så orkar inte fixa till de för den här korta stunden :P det blir som det blir.





Känner mig pigg idag som tur är trots att daniel går upp kl 6 och stör mig i min skönhetssömn :P Bye babes, skriver när vi e tebax från shoppingrundan med allt fint vi httat ;) pussokram//J


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

snygging!

2010-08-03 @ 19:39:33
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback