RSS 2.0

Good friends..

Det känns bra att hjälpa sina vänner när dom behöver nåt, det är klart att man ställer upp för sina vänner? Idag har jag iaf spenderat lite tid till att hjälpa våran vän Anki som vi känt sen vi var 1 år, det jag hjälpte henne med var att se till att hon fick en vagn som hon ville köpa i Alingsås. Hon ska ju ha sin lilla unge snart :) unge nr 2 till och med..och då behöver hon en ny vagn. Det är inte vilken vagn som helst. Det är en lite mer special special när det gäller syskonvagnar :)

Jag är glad att jag kunde hjälpa till för den var verkligen bra! Så nu är Anki jätte glad :D



Är för övrigt VÄLDIGT nöjd med mina snygga naglar, dom blev riktigt grymma måste jag säga ;)

Jaha..inget mer att komma med ikväll, en chill söndag framför tv:n har det varit, ser faktiskt fram emot kommande vecka..vet inte riktigt varför, lr jo..från och med tisdag kommer det väl börja "hända" lite saker, men det skriver vi om senare i bloggen of course :)

Just det ja! Ang. svaren till frågestunden, har inte haft tid till dom, så dom fixas imorrn och kommer antagligen upp imorrn på kvällen :) have patience!

Good night our precious!
XoXo//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback