RSS 2.0

Happy girl!

Gud vad jag blev glad i morse när klockan ringde, ja! jag hade ställt klickan en lördag :P vill ju inte sova bort hela dagen lixom! Blir bara tröttare av det. Och trött vill jag INTE vara tills ikväll iaf ;P

Anledningen till lyckan var att det var molnfritt och SOL! :D första gången på semestern typ..hehe

Allvarligt talat, har haft på tv:n på MTV och tittat lite halvt på "Hogan knows best", eeeh okej? Denna gången ville mamman bli lite mer "fit" Dom tog in en som skulle hjälpa hela familjen typ. Visst är det bra när nån kommer och hjälper dig med mat o sånt, som Anna Skipper i "Du är vad du äter" Funkar ju as bra med tanke på att alla verkligen ser resultat. MEN sen säger han att dottern som typ är 17 år i serien just nu OCKSÅ ska tappa 15kg, 15kg!? det är hur mkt som helst..visst hon är inte smal men snälla, hehe! lite väl överdrivet kan jag tycka!

Jag skulle iaf aldrig tillåta nån säga så, eller tillåta nån ta bort ALLT jag gillar ur mitt kylskåp..som vi sagt innan, MAN MÅSTE NJUTA! och ni ser ju att det är preciiis det vi gör, och det funkar för oss :)



Eftersom vädret är bra idag, denna underbara lördag ska jag ta mig ut på en rundtur i ramnaparken, nåt varv där ska nog göra susen för kropp och själ ;) orkar inte gymmet idag.

Later babes!
XoXo//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback