RSS 2.0

Igår...

Vi åt väldigt GOD mat och så vi fick vi oss ett gott skratt tack vare filmen Date Night, riktigt rolig film faktiskt! :D Kollade även på "I love you phil morris". Ingenting för mig, vissa tycker den e rolig men jag tyckte väl att den var sådär faktisk,t, råkade somna till filmen så får nog se klart den ikväll.



Som jag skrev, riktigt god mat. Ingen nyhet att jag o Daneil gillar hamburgare, men det ska vara egengjorda och denna gången köpte vi texmexbiffar som vi grillade i styvfarsans elgrill. Den va så jävla snabb och bra. Måste nog köpa en egen sådan. Gott som fasen, smakade grillat oxå! Skulle grillat ute men de blev så sent. Bra att ha en backup :P




Ett måste i våra hamburgare är cheddarost, rödlök, texmex eller vitlöks hamurgerdressing och sallad. Vi brukar även ha gurka och tomat men det e inget måste ifall de inte finns. :)



Åt inget godis eller drack pepsi som jag brukar, drack vatten ist, ska dra ner på det som sagt. MEN vi var endå gottissugna så Daniel ville ha kladdkaka, den är ju så otroligt god! Till detta hade vi vaniljvisp, omg hehe GOTT! Själv åt jag bara en bit men Daniel vräkte i sig dom andra tre :P Vi äter ju faktiskt inget onyttigt annars så jag tänker inte förbjuda mig själv helt o hållet från godsaken, man blir nog galen då och jag kan ju äta sånt utan att de händer nåt me kroppen så why not.

En lyckad och mysig kväll ute i mammas hus. Fick tom igång bastun så vi kunde basta! Det är ju en vedäldad, ingen såndär töntig som blir varm på el :P Ska ju sova där idag oxå men vi är hemma nu och gör lite ärenden osv. Daniel ville skatea lite och jag o sis ska storhandla innan jag åker ut igen så vi har någon mat här hemma. Kylskåpet är heeeelt tomt! byee//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback