RSS 2.0

It's over!

Då va de slut för den här gången! Kul att man fick in så många roliga och intressanta frågor! Kommer skriva svaren under helgen så man har tid att tänka igenom sina svar och fixa bilder ;D tråkigt utan bilder, de vet vi ju alla hehe men självklart får man ju fråga precis vad man vill alla andra dagar oxå!



Tänkte iaf visa vad vi hade på oss idag, många frågar ju varför vi inte lägger upp bilder på outfits längre o den kan vi ju svara på direkt istället.. det e helt enkelt så att man inte alltid orkar dra på sig snygga kläder när man e trött.. då slänger man på sig det första bästa och de bryr man sig inte om att visa upp, ingen som blir inspirerad av de lixom :P


Anne hade svarta fornarinajeans, grå tshirt från gina, skor från dinsko, skinnjacka från H&M.



Jenni hade svart chinos från coola anna, grönt linne från Gina, skor från nelly och skinnjacka från Only.

Have a nice night och sov så gott så skrivs vi imorrn//A&J

Kommentarer
Postat av: Sanna

sv: tycker ni ska registrera den på bloggportalen då :) ni har en bra blogg och den borde synas mer

2010-08-19 @ 23:44:42
URL: http://lolad.se/
Postat av: Cilia

Jag ser stoppskylten här ovan klart och tydligt, men kom just på en till fråga jag vill ställa! Hoppas att ni hinner klämma in den bland mina andra... Hehe.



Skulle ni kunna tänka er att sälja av kläder via bloggen, alltså anordna "bloppis" som så många andra bloggare? Jag (och säkert många med mig) skulle tycka att det vore en riktigt kul grej, är nämligen 100% säker på att jag skulle kunna göra många fynd i er garderob...



Nu är det dags att sova för min del.

Sov så gott och ha en trevlig helg.

Kram.

2010-08-20 @ 01:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback