RSS 2.0

Lite action!

Eftersom vädret är lite gay just nu under våran semester och vi inte har planerat att åka utomlands heller så måste det faktiskt hända nåt skoj som man kan se fram emot :) Har kollat lite på resor men hittade inget bra, för vi tänker inte slänga ut pengar på vad som helst..så desperata är vi INTE :P då tar vi hellre en bra resa senare på året.

Därför låg jag igår i soffan och funderade på lite olika aktiviteter..Vi, då syftar jag på mig, Jenni och Tess har pratat flera ggr om en Finlandskryssning..att vi måste ta en sån för att det var sååå länge sen vi gjorde det.. för alla vi bara ÄÄÄÄLSKAR dom! it's the shit! Verkligen!



Hittade en rätt bra..det är till nästa fredag..fredagen den 13:e me :P haha passande va! det blir nog ett bra slut på semestern me..party i 2 dagar o sen vila på söndag? :) aja inget är ju bokat än..ska se vilka vi kan få ihop..har hoppats på att få ihop 8 pers, blir ett bra partygäng då.



En bild från våran senaste båtresa :)

Yeye, nu ska jag väl få i mig lite frukost..får se vad det blir för nåt..GODMORGON på er föresten! :)
Skrivs..
XoXo//A


Kommentarer
Postat av: Marielle

tack så mycket<3



Ja det vill jag med, så himla fin! okej fan då =/

2010-08-04 @ 11:11:55
URL: http://mariellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback