RSS 2.0

Mat & Träning 10.08.25

Det blev en annorlunda frukost mot vad vi brukar äta! Gott var det iaf. Eftersom vi inte ska äta bröd under nån vecka när vi detoxar så fick det bli runda grova knäckebröd ist! Träningen gick som vanligt skit bra, roligare att träna med nya träningskläder oxå ;) gött!

Frukost: Knäckebröd med ost och ägg, citronvatten som dryck



Mellanmål: 2 Crips-knäcke med avokado och grönt te

Lunch: Räksallad med massa räkor, isberg, paprika, gurka, tomat, rödlök, ägg och feta

Mellanmål: Mangosmoothie

Efter träningen: Shake

Träning: Effektiv runda på gymmet. löpning 15 min, inner och ytterlår, mage på gymboll, ländrygg och rodd och vi avslutade med att springa 10 min igen.

Puh.. Anne är hon en kompis och jag sitter och glor på tv och dricker mitt gröna te. Ska snart gå och sova för jag e ganska trött. Saknar Daniel jätte mycket, det är ju hans kvällsvecka denna veckan. såå tråkigt. Aja ni får ha det så mysigt ikväll så skrivs vi imorrn ist//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback