RSS 2.0

Sluta tuta!

Ibland förstår jag inte meningen med att åka förbi någon med bilen och skrämma ihjäl den andre. Ofta när man går så är det folk som bara tutar till när dom är preciiis jämte en!! TILL VILKEN NYTTA?! hatar sånt! Vill dom att man ska kolla på dom och se dom så får dom väl tuta lite innan kanske? Vi vet ju alla vad det är för folk som gör så, hehe desperata uppmärksamhetskrävade personer.

Det var iaf en som tutade till precis utanför mig när jag skulle hem igårkväll! Tutet skrämde nog inte bara ihjäl mig, utan väckte säkert hela huset, vilket pucko!! man kan ju tänka lite, klockan var ju ändå typ 1.

Aja, ska in till stan NU och införskaffa lite drycker tills ikväll :) Det ska bjudas på god bål och sånt här hemma ikväll! Det är sista torsdagskvällen och det får vi väl kanske fira :P hehe eller fira o fira, säga hejdå till kanske :(

Jenni får ligga och mysa med Danne ett tag till, jag fixar detta själv ;) för deras skull. haha :P det är massa som ska göras innan kvällen börjar! Jag e bara fööör snäll!



Gotta goooo!
Later babes!
XoXo//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback