RSS 2.0

Stressen att sova!

Att man ska behöva stressa för att man ska komma i säng i tid. Det var inte så innan. Då hann man sova 8, 9 tom. 10 timmar vissa dagar utan problem. Nu känns det som om det inte finns tid till det men det MÅSTE ju finnas eftersom det fanns det tidigare. Hur hinner man sova så länge tänker jag nu? :/



Jag försöker iaf skynda på med allt man gör på kvällarna bara för att få sova mina 8 h. Det sägs ju att 7-9 h är det bästa för människan. Alla är olika och kan inte sova så länge, men det kan jag och jag vill det oxå! Men genom att stressa med att komma isäng sover man nog sämre så jag ska försöka att inte ha så många måsten och känna att de finns så mycket jag vill hinna med innan läggdags. Det är ju detox veckor för oss nu och då står det att man ska försöka sova 8 h iaf, och det klart fan att jag ska ha tid med det. Så e det bara! Stör mig på all den stress som uppkommit från ingenstans och den ska bort. //J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback