RSS 2.0

Time flyes!

Ojoj.. vad tiden går fort på dagarna. Man är inte hemma förän efter 5 och det känns som om man bara hinner sätta sig ner så är kl 11 o man måste sova. :) Aja skit samma. Tvättat idag, äntligen klara med det. Nu sitter jag bara o chilla med mitt hjärta medans anne är hos en vän och stannar över natten. Känns skönt att sova hemma emellanåt och att Daniel kommer hit ist för att jag ska behöva gå hem varje morgon innan jobbet :) Bor ju som tur är inte så långt ifrån varandra! Myskläderna är på och känner mig sliten, ska ta en lång dusch tänkte jag, håret är som svinto tack vare att man svettas om nätterna och gnuggar det mot topparna, I Hate It!

   

Anne gjorde plats för dom nya skorna i skohyllan, gud vad mkt skor vi har nu, har ju som vi skrev tidigare tagit bort lite och lämnat upp på vinden. :) Smartast att ha kvar dom man använder mest så man inte blir översvämmad av dom. :) Skor skor skor, vi älskar skor, bara så ni vet! skrivs senare//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback