RSS 2.0

Vi ångrade oss!

Jaa okej, jag skrev att de inte var nån idé men så kom vi på att det alltid e skoj att sitta o tjöta med jobbarpolarna när man inte har annat för sig endå så vi drog ner till lilla torget vid 20,00 ;) De va mysigt men vi orkade som sagt inte stanna för länge så vi va hemma 21,30. Det blev en del tjöt om kommande händelser som börjar nästa vecka, men givetvis bloggar vi om allt :D



Några drack och andra höll sig nyktra, det ska ju trots allt jobbas imorrn oxå :P Men herregud det e ju REDAN fredag!! Veckan flög förbi men det e vi ganska glada för endå ;D Jag, Kim, Cilla  (som har en burka) och Dan på bilden.

NU e det iaf dags att sova.. Daniel ska mysa ner jämte mig inatt skrev han oxå, de ser jag fram emot :D alltid mysigt när man inte setts på nästan en vecka. Gonatt!//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback