RSS 2.0

Allt är fixat

Nu är allt fixat, eller det var det för ett tag sen.. lägenheten är städat, maten är lagad och ja.. vad mer? :) jo, favvolänkarna är inlaggda under favoriter på datorn :P hehe det var en del..



Veckans matsedel:
Måndag & Onsdag: Kyckling med fullkornsris & café de parissås.
Tisdag & Torsdag: Pasta med baconsås & broccoli.
Fredag: Italiens tomatsoppa & knäckebröd.

Äntligen fick vi våran "kolsyrare" :D mammsen behövde inte den så vi fick den, gött! slippa köpa vatten hela tiden :) köpte ju lite smaker igår från ullared.



Happ, nu återstår det bara för mig att dra iväg till ica Maxi, as usual.. ni evt säkert vad som ska inhandlas :P det blir en mozzarella pizza och lite naturgodis, det går bara inte att vara utan det!

Jenni drog till Daniel.

Jag och Jenni kom fram till det att..under februari (våran "nyttiga" vita måndad) så ska vi bara unvika alkoholen och den riktigt flötiga maten och det riktiga godiset, så allt annat är OKEJ! för vi är såppas nyttiga ändå :P

Ha det gött! skrivs lite senare :)

Kommentarer
Postat av: Peek-A-Boo

Ja det tror jag säkert. Tack :)



(Gud vad jag saknar min soda streamer!!)

2010-02-07 @ 17:57:30
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback