RSS 2.0

Bittra människor

Det finns så mycket bittra människor överallt, tråkigt nog. Folk som snackar skit om andra utan anledning som jag inte förstår över huvudtaget? Vad har tex den personen gjort dig.. hon/han finns inte ens i ditt liv och endå ska man gå runt och snacka massa.. Men jag antar att det är så vi är.. Egentligen ser jag inte oss som sånna personer.. ganska skönt faktiskt! Har ingen speciell åsikt förän man träffat den personen och verkligen vet hur den personen är.. men iaf.. de va inte de som va hela meningen med inlägget

Ganska roligt endå
, vi är ju med på förstasidan med vårt inlägg om hårvård.. Vi skriver inte blogg för att undervisa folk hur dom ska leva osvosv. Vi skriver blogg för att folk som är intresserade av våra liv ska kunna läsa, alla vänner kan hålla sig uppdaterade och dom vill veta saker om jobb o allt sådant. Och för att vi tycker det är kuuuul, o inget annat!

Det är tydligen folk som är lite bittra... iaf på 2 av kommentarena man fått.. en hade skrivit att vi slarvar med texten o de inte va trovärdigt, men okej?? för att jag råkade kasta om två bokstäver i ett ord så är jag inte trovärdig, hehe riktigt skoj tyckte jag...

Det andra va att en tjej hade gjort ett liknande inlägg i sin blogg men tagit bort de för att de inte va utförligt nog men de hade varit de om man jämföre med vårat? Men bloggar man för att undervisa andra eller för att visa dom som läser vad hon tycker och vill dela med sig om saker...

Jaja vi bryr oss inte, vi tycker det e kul när folk är bittra för INGENTING. Antar att det mest är för att man är på förstasidan vilket vi vart ett par ggr nu mer än att vi råkat stava fel eller vad de nu kan vara..

Vi tränade ett hårt pump pass för en stund sedan och sprang lite på löpbandet, skönt som fasen! Hehe lite roligt att min (jennis) pojkvän blev lite arg för att jag har mer rutor på magen än vad han har igår så nu gäller de för honom o börja träna ordentligt :P Nu e det ju helg och det blir mys framför tv:n.. ha de gött!


Kommentarer
Postat av: Lola May

Åh vad glad jag blev av att se det här inlägget.. Har börjat få negativa kommentarer och jag fattar inte hur folk orkar. Jag menar om jag inte gillar en blogg så fortsätter jag ju inte att läsa den. Jag tror det finns många där ute som lider av avundsjuka och bara måste trycka ner på andra.. Fast det är väll bara att vänja sig om man vill fortsätta blogga.



Snygg header ni har nu!

2010-02-05 @ 19:43:05
URL: http://lolamay.blogg.se/
Postat av: EMma

Åh tack så mycket! :D

2010-02-05 @ 20:06:00
URL: http://gillew.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv; detsamma!

2010-02-05 @ 20:42:14
URL: http://hannagranlof.blogg.se/
Postat av: Anki

Men gud!

Jag har råkatut för samma grejer, jävla nördar!

Och det västa av allt är folk som är anonyma, fega jävlar som inte vågar stå för vad dem tycker!

2010-02-05 @ 21:30:24
URL: http://annkristinjenssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback