RSS 2.0

Blir så ledsen!

Det gör ont..för det är så viktigt för mig, och många andra! nu pratar jag om håret!!
Det gör ju ens utséende typ, mycket av det iaf!

Jag har inte lika tur med håret som jenni, jenni har myyycket tjockare hår än vad jag har :|
är glad för hennes skull, fan vad jag vill ha likadant hår som hon!

Jag har iofs inte så katastrofalt hår, eller HADE, för nu gillar jag det inte, för nu e de tunt..och KORT, för mamma klippte mig tidigare ikväll! det åkte av 5 cm MINST! Hade som längt hår nu, men även tunnast..för jenni klippte upp mitt hår för ett tag sen för att de va lite slitet.

aja, bättre med lite kortare hår än att det hänger några hårstrån som är långa, för dom gör ingen nytta ändå! hehe. MEN jag är nere för att det äns har blivit så!

Jag vet vad det är som gjort det så, det är stressen, både en privat stress från förr, men ÄVEN jobbstressen från förr! för nu är det ingen stress på något av dom hållen iaf..
Jenni tappade såå mycket hår nu förra sommaren, och det var på grund av privat stress och även där lite med jobb, för hon hade 2 jobb då.

så mitt tips STRESSA INTE!! försöööK att inte göra det iaf!

Idag köpte vi iaf våra vitaminer som jag skrivit om innan!
öljästen..sen köpte vi även folsyra!



Kommer att göra ett speciellt inlägg om hår imorgon..
"Långt hår snabbt" kommer det att heta! med bra tips från cosmo!

Godnatt!! ska drömma om mitt framtida hår..//Anne


Kommentarer
Postat av: moa

åh längtar efter inlägget imorgon :)

2010-02-22 @ 23:28:14
URL: http://moahelmersson.blogg.se/
Postat av: Anki

skaffa inte barn heller då tappar man MYCKET hår, haha!

2010-02-23 @ 11:12:05
URL: http://annkristinjenssen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback