RSS 2.0

Chillar med James!

Gud så bra det gick :) mkt blev gjort och de var bra tempo på allt!
kommer komma ut massa bra grejer imorrn,

Tempot höll i hela tiden tills träningen var över..tränade skiten ur oss, hehe



Provade den nyinskaffade träningströjan :) nice nice!



Glöm inte att stretcha, mkt viktigt för fina muskler!

Nu blir det chill med James Bond! ääälskar James bond!!..har alltid älskat dom, gamla som nya filmer!
MEN först blir det tonfisk och fetaost och thé såklart :) mums!

BYE!


Kommentarer
Postat av: MissCM

Hejsan! Jag skrev till er för några veckor sedan och frågade om skorna Marble som ni kommer få in på Nelly. Jag frågade då om ni visste hur mkt skorna kommer gå på, men ni sa att ni inte visste men skulle ta reda på det. Nu undrar jag om ni har tagit reda på det? :)



Bilder på marbleskorna jag menar finns på denna blogg - http://mignonette.webblogg.se/2009/december/marble.html

2010-02-09 @ 00:28:59
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback