RSS 2.0

Dagens shopping

öh..de blev ju inte så mycket köpt som man tänkte, men de gör inget :) köpte bara lite småtjaffs denna gången, eller tjaffs o tjaffs, det va lite fina nödvändigheter! i sminkväg typ.. hehe. Testade iofs en hel del jeans på Gina, fastnade för några som ska införksffas antagligen :) Har kommit mycket snyggt!



ska sätta mig o måla mina naglar i nån av dessa snygga färger, har bara inte bestämt mig vilken än.. spelar nog ingen roll iofs, för båda är fins och kommer att passa fest-outfiten som jag ska ha ikväll, för den är grym ;)

Är så hungrig nu, ska äta en pizza och baguetter i ugn, äkta Italian-style :D gottit!
måste äta ordentligt så att man inte får nån snefylla eller nåt. Har ju inte druckit på över 4 veckor, och ikväll blir det ju vin! våran favvis, "lemon gold" baby!

Skrivs sen! byye!
//Anne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback