RSS 2.0

Jag har klarat det!

Ja det verkar så iaf.. och det är väldigt väldigt svårt kan jag lova, försökt så många ggr innan men nu verkar de som om det har släppt helt.. får se hur de går för mej i framtiden! :)

Har slutat knäcka mina fingrar, nacke och rygg.. ja de e mkt på en gång men jag gör det inte längre.. Är ganska nöjd med mej själv.. det va mitt nyårslöfte detta året och ska inte börja igen! Man har bara ont i onödan..

Och alkoholen har minskat.. nu har vi ju en vit månad, men endå.. jag har aldrig haft de innan så jag är jävla stolt..

Det va de, ville skryta lite med att jag har hållt mitt löfte och att jag mår bättre av det! skrivs senare! //J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback