RSS 2.0

Pengar åt döden!

Att man ska behöva betala för att uppleva sorg :( men det är helt klart värt det! vad annars!? Bokade precis biljetterna till Finland..Måste ju bara säga hejdå till farmor!

Snart är det läggdags IGEN.. Jenni har redan krypit ner under täcket, finns ju inget Paradise man måste se!

Vecka 6 började förvånansvärt bra måste jag säga! Me and sis va själv på "avdelningen" idag, fick mycket gjort ändå :D GOOD WORK!
Stefan befann sig på lagret och stackars simon har åkt på magsjuka! hoppas han blir frisk snart för det kommer att vara MYYYCKET att göra denna vekcan, OMG.

MEN, vi klagar inte.. det är kul att det händer nåt!

Annars kan det ju vara att man kännt sig.. hmm lite extra?..vad är ordet jag söker??
BEKVÄM!? tror min outfit gjorde mkt idag.. haha me liked it!

Nu återstår det faktiskt bara att säga GODNATT,
skrivs imorrn!

Här har ni en liten "uppiggande" låt


Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: jo, jag vet det :) det jag undrade är om ni vet vad priset kommer ligga på på Marble skorna? :)

2010-02-09 @ 08:54:22
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback