RSS 2.0

Puckat!

Det var nääästan nästan nästan så att man ställde klockan på ringning för att träna bodypump idag, klockan 10! men som ni märker så blev det ju inget! Hade nog varit LITE puckat och inte sova tills man vaknade av sig själv för en gångs skull, det har man inte fått göra på mer än 2 veckor, förrutom förra söndagen iofs!

Ne, de fick vara, vaknade vid halv 11 iaf! rätt sent med tanke på att man somna rätt tidigt, men det kan bero på att man fick ett samtal mitt i natten, klickade dock bara bort de, för mig stör man inte när jag sover :P



Hur som hels så sitter jag här med min frukost, ska försöka få liv i Jenni me så att vi kan göra våran stora shopping på stan som vi har planerat :D Hinner ju inte gå på stan o shoppa på veckodagarna så vi tar det på helger! För shoppar gör vi på jobbet på vardagar om det skulle va så :P 

någon ny outfit tills ikväll blir det inte, för den har vi redan ;) grrr!

Yeye, uppdaterar självklart senare vad som införskaffades!
later!
//Anne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback