RSS 2.0

Så full att du inte minns?

Godmorgon..

Alla har väl vart så fulla att dom inte minns vad dom gjort när dom vaknar dagen efter.. ja klar vi har de! Jag drömde iaf att min Daniel ringde mig gråtandes och sa att han hade fått höra att han kysst en tjej i lördags när han va ute och va så full att han inte minns nästan nåt.. inte så kul och höra och jag blev så jävla förbannad och sa "okej, de va bra gjort" så la jag på. Antar att jag drömde de eftersom han i verkligheten var så full i lördags medans jag va i Finland, men tror endå inte att han skulle göra nåt sånt :)

Som tur va fattade jag att det bara va en dröm direkt när jag vakna.. det är ofta så att man fortsätter vara arg efter drömmen för det kändes så verkligt, hehe :) men inte idag! Har sovit gott trots allt men saknar Daniel vid min sida. Men snart är det helg och vi får sova ihop igen :) Han har ju sn kvällsvecka på jobbet denna veckan.

Jaja, det blir nog en bra dag idag! vi skrivs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback