RSS 2.0

Vad hände!?

mmmhm, det brukar man fråga sig ibland efter en lördagkväll. Men jag vet exakt vad som hände!
för som sagt.. vit mååånad ;P haha


ja vi klarade oss igår, ni tror la inte att vi är "svaga"?? :P

Det som hände igår va att vi åkte ut till festen, umgicks lite..
sen skulle alla dra in till stan, Sis och Daniel drog hem..trötta som dom va ;)

Jag blev kvar i stan, gick till det nya stället "Franks", riktigt fräscht men inget "FEST"ställe direkt.. mer chill där.
SEN tog jag nytta av mitt VIP kort på viva, första gången jag använde det sen vi fick dom :P hehe varför ha det om man inte ska ansvända det.. men lugn, det kommer! :P

Någon ska tacka att man gick dit iaf ;P
fick vara lite "bärhjälp" om man säger så.

somnade glad och nykter redan innan 2..
Så GODMORGON alltihop! är pigg och glad redan efter 8 timmars sömn :)

nu blir det lite småsysslor..
alla hjärtans dag idag ju, ska nog mysa till det lite ska ni se ;)
byyye!!//Anne

 


Kommentarer
Postat av: MT

haha, jag älskar eran inställning! ;)

2010-02-14 @ 15:23:34
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback