RSS 2.0

Vad tror folk??

Allvarligt!? vad tror folk egentligen?? när jag va ute igår, nykter som jag var..
så fick man frågan varför?, varför man är nykter alltså.

                          

mitt svar var: För att jag har en "vit månad", då kom frågan.. har du valt det själv?
hahahah vadå valt det själv?, nej jag lät någon annan bestämma att jag skulle ha en vit månad.

visst, jag och jenni kör en vit månad ihop, men hallåå? klart jag har valt det själv!! hehe
sist jag hade det hade inte jenni en, såå..aa. det är ju inte för att hon har det jag har det. Eller tvärt om.

fast nu när jag tänker efter så kanske frågorna inte var så dumma?
man kan ju gå på penselin, haha och då har man ju inte valt att vara nykter själv.. hmm

Ligger iaf och kollar på "yes man" i min stora soffa, den är underbar ;)
kanske ska testa detta med "YES".. vad tror ni?
kan det vara nåt för mig? är en liten nej-sägare kan man tycka! haha

Later//Anne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback