RSS 2.0

Vilken skillnad!

Wow, vilken skillnad det är i pris om man jämför produkterna i salonger och den här hemsidan! Jersey Beauty Company säljer bara dermalogicas produkter till ett jääävla mycket billigare pris! Blev fakiskt chockad, för det står att det ska kosta tex 16,97 pund för Dermal clay cleanser vilket är 206,46 svenska kr och det verkar som om priserna är INKLUSIVE frakt?  Kan det verkligen stämma, det står ju delivered efter priset och i kundkorgen står det att frakt är inräkat. Här hemma på Helens Beauty Center kostar den i samma storlek 365:- så vi kommer nog köpa våra dermalogica produkter på nätet framöver.



Vi är nöjda med dermalogica och kommer att använda dom i fortsättningen! Huden är mycket bättre nu, mina små prickar har försvunnit och porerna är mindre, det finns säkert massor med andra lite billigare produkter som är bra men man vet iaf att det är bra produkter man använder när man använder dermalogica.

Har lunch nu så jag hade tid att gå igenom lite länkar jag sparat och jersey beauty company va ju en av dom, tur de :) Dagens lunch består av räksallad med keso, en nyttig och bra lunch nu när vår träningsmånad är igång :P Till frukost blev det havregrynsgröt, knäckemacka och mjölk! en frukost vi äter ganska ofta. passar bra nu! inget onyttigt här inte!

Vi skrivs senare för nu e lunchen slut!//J


Kommentarer
Postat av: Lisa

men guuud så gott.D

2010-02-01 @ 14:20:30
URL: http://lisani.blogg.se/
Postat av: Anki

åh! havregrynsgröt ska jag också börja äta (tänkte jag) men det verkar inte finna i PISS Norge! =(

2010-02-01 @ 15:18:46
URL: http://annkristinjenssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback