RSS 2.0

Alkohol i pillerform!

Det verkar som om man snart kan bli full med piller ist för att hälla i sig massa dricka. Jag vet inte om jag ska tycka att det är bra eller dåligt? skönt att slippa dricka massa kalorier kanske? men man kankse blir pillemissbrukare ist eller både alkoholist och pillermissbrukare, :P haha! J*vla konstigt om ni frågar mig..



Dom har kunnat omvandla alkohol med upp till 96% alkoholhalt till pulverform enl en forskare i ryssland, och det ska funka på whiskey, cognac, öl och vin

Kommer iaf testa om dom skulle börja säljas så får man ju själv välja om det e bättre med piller eller i flytande form. Jag sitter ju hellre med ett glas vin på förfest än och slänga i mig ett piller och sen sitter o glor resten av kvällen :P hehe aja, skrivs senare! //Jenni


Kommentarer
Postat av: Anki

Klat man VILL dricka, man dricker ju inte bara för att bli full utan för att det är gott också!

Är man uteefter ruset kan man ju lika gärna knarka det är ju ändå roligare än att vara full, hahaH!

2010-01-04 @ 19:06:06
URL: http://annkristinjenssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback