RSS 2.0

allt och inget

Vi ääälskar att bara chilla, ligga i soffan o mysa under täcket med en kopp te! :) med andra ord att inte göra någonting! hehe men endå känns de ibland som man gör allt på en gång endå. konstigt

Efter jobbet gick vi en sväng på stan, kollade läget lite ifall det kommit in nåt som är värt att köpa. Vi köpte inget MEN vi hittade några saker vi blev sugan på iaf. Nät-tshirten från Lindex är ett måste, så cool. Skinnjackan har vi på nelly, eller kommer få om den inte redan ligger ute så den måste vi testa. Dom andra två tshirtarna var fina, lite tunnare och snygga till allt. det verkar vara mycket sånt nu, lite större modell och tunnare tyg. Från Gina tricot på bild 4 och Veromoda på bild 3.






Just nu... springer vi upp och ner till och från tvättstugan. Allt får hänga uppe i lägenheten och torka för torkrummet suger så hårt och ingenting blir torrt, vem orkar gå upp kl 7 för att hämta tvätt imorrn. iiingen


Kommentarer
Postat av: Lola May

Helt ok.. :) Så ni jobbar alltså på Nelly, eller som modeller? hmm.. Snygga kläder där i alla fall!

2010-01-26 @ 20:55:21
URL: http://lolamay.blogg.se/
Postat av: Sanna

TACK! Är nöjd med mitt köp!

2010-01-26 @ 20:59:52
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag älskar såna där oversizade kläder :D



sv: Jaa, dörren for igen rakt på mig när jag stod där mitt i. :P Tror att busschauffören råkade trycka för snabbt, för han bara "ojsan". Haha :D

2010-01-26 @ 21:13:41
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback