RSS 2.0

Den har kommit!

YEEES äntligen fredag OCH jag har fått min nya telefon!! Som jag berättade förra veckan så var jag ju tvungen att skicka tillbaka min Satio till CDON för att den starta om av sig själv heeela tiden redan från första dagen. När jag kom till jobbet idag så hade jag ett mejl om att den är framme på ICA Maxi!! Så jävla gött, ska hämta den på min lunch tänkte jag! Och jag hoppas verkligen att den funkar som den ska. Min lilla älskling sa igår att han läst någonstans att sony ericsson dragit tillbaka massor av den modellen för att den krånglar. Händer det IGEN vet jag inte vad jag tar mig till... ojojoj!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Snygg!

2010-01-22 @ 11:15:21
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback