RSS 2.0

Fan vad arg jag blir..

Trodde verkligen att den skulle komma INNAN helgen, och inte efter!! Hur svårt ska de vara och få sin efterlängtade mobil inom dom 1-3 arbetsdagarna som det står att den ska komma inom!? Jag hoppas innerligt att den ligger och väntar på ica maxi idag när jag åker förbi där.. annars blir jag jävla arg!!



Dom skriver att varan levereras INOM 1-3 arbdagar om den är i lager, vilket mobilen var.. OCH att man bor i samma stad borde ju skynda på de liiiite mer tycker man. Och att jag fick BE om ett kollinr för att själv kunna leta upp den och åka o kolla är också väldigt konstigt, dom borde ha SMS avisering, det underlättar för ALLA!"

Skärpning CDON!

GRR EN ARG JENNI!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback