RSS 2.0

Inte tjock!

runt 170 cm lång, väger runt 53, lite mer eller lite mindre beror på..
NEJ vi är INTE tjocka! och det har vi aldrig heller påstått :)

visst kan man känna sig "tjock" när man ätit för mycket på en dag och kanske ätit mycket godis en söndag efter en utekväll i helgen, hehe men det gör nog ALLA ibland.. eller?

det är faktiskt inte därför vi ska ha en vit månad med nyttigheter och träning..
det är mest för att bara vara lite nyttiga, eller det är kul att se vad en sån månad kan göra för en..



här är en helt oretuschad bild på "the body", retuschade bilder kan ni kolla på HÄR :P haha

när jag hade pojkvän förr i tiden så blev det mycket vita helger, det blir det ju alltid :P
och DÅ, då va man nog som mest FIT.. kan inte säga att jag inte är Fit nu, men man har varit bättre..

så nu får vi helt enkelt se vad detta kan ge, ska bli spännande.
bara inte min operation förstör för min träning nu, de kommer det säkert göra första veckan.. suck!
men då får jag helt enkelt bara äta så nyttigt det bara går :)

we will make it!!
woopwoop!


Kommentarer
Postat av: cillthegrill

vadå operation????

2010-02-01 @ 20:14:51
URL: http://cillthegrill.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback