RSS 2.0

Mission

Nu har vi fått det vi va i stan för.. Vårat efterlängtade VIP-kort på VIVA ;) Gick dit och skrev på lite papper och sedan fick vi koretet. Så skönt att äntligen ha det så man kommer in gratis oavsett om det är gamla eller nya vakter, :)



Hittade lite snygga grejer på stan oxå.. tog tyvärr inga kort men de kommer, tänkte köpa dom i vecka.. En nät-tshirt som vi letat efter från H&M och även en snygg bh man kan ha under trasparent och nät, snygga skinnhandskar och ett halsband från lindex. :)

 

Nu sitter jag hos min älskling Daniel som lagar goda hamburgare till oss.. ska bli gottis! later!!//Jenni


Hittade lite snygga grejer på stan oxå.. tog tyvärr inga kort men de kommer, tänkte köpa dom i vecka.. En nät-tshirt som vi letat efter från H&M och även en snygg bh man kan ha under trasparent och nät, snygga skinnhandskar och ett halsband från lindex. :)

Nu sitter jag hos min älskling Daniel som lagar goda hamburgare till oss.. ska bli gottis! later!!//Jenni

Hittade lite snygga grejer på stan oxå.. tog tyvärr inga kort men de kommer, tänkte köpa dom i vecka.. En nät-tshirt som vi letat efter från H&M och även en snygg bh man kan ha under trasparent och nät, snygga skinnhandskar och ett halsband från lindex. :)

Nu sitter jag hos min älskling Daniel som lagar goda hamburgare till oss.. ska bli gottis! later!!//Jenni


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sugen på lite billiga sexleksaker?

Lovebox kommer öppna sin nätbutik den 1 Feb och med en rabattkod som står på min blogg så får du 10% i rabatt och en gåva :D

Bra va?

2010-01-19 @ 21:04:08
URL: http://nathaliestankar.bloggproffs.se
Postat av: Maki

men jag är ju fan också alltid där!! orättvist :) vad gjorde ni? heheh

2010-01-19 @ 22:35:37
Postat av: Anne & Jenni

Till "Maki" vi har inte gjort nåt, vi bara är de, :) hehe dom har släppt oss på VIP från början sen sa dom att vi skulle få kort ist.. :)

2010-01-20 @ 08:40:16
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback