RSS 2.0

Alive!

Ojdå..nästan en hel dag sen man gjorde ett inlägg :P hehe men så kan det gå ibland :) Ville bara säga att vi lever och allt är fint efter gårdagens bravader! Släktträffen var allt annat än tråkig, haha. Maten va bäst som vanligt och allt var jättebra! Tanterna var crazy as usual :P haha då menar jag morsan o dom! Det är så kul när alla syskonen träffas, för dom har alltid så kul ihop! :D bra det!!

Kvällen var väldigt lång, för det blev faktiskt efterfest hos kusinen Maria och hennes man Conny :D mkt trevligt!
Orkar inte lägga in en massa bilder just nu från det men det kommer väl senare eller nåt. Här är iaf en bild på oss..jennis outfit var lite mer elegant medans min var lite mer rockig.



Har precis satt mig med min frukost, kände att jag ville ha de lite nyttigare alternativet idag.. och då menar jag de nyttigare av toast & Oboy eller grönt te & äggmacka :) ni vet nog vad det blev :P hehe

Ska ta en välbehövlig dusch och sedan börja fixa lite med kommande veckans mat :)
Later babes!//A

Kommentarer
Postat av: R onja

hallå ni snyggomaner! jag behöver veeeerkligen eran hjälp, ni verkar kunna det där med mat! kolla på mitt senaste inlägg så förstår ni.. kram kram kram

2010-07-25 @ 15:43:19
URL: http://okanekokein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback